نماینده حماس در ایران با اشاره به تحولات منطقه گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه و امنیت نظامی اسرائیل را فروپاشید.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۷۸
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌جام، دکتر خالدالقدومی در دیدار با حجت‌الاسلام حسین اسلامی، امام‌جمعه تربت‌جام و برخی قشرهای مردمی که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اسرائیل و آمریکا امروز از هر روز دیگری در جهان و حتی در میان مردم آمریکا و اروپا رسواتر و منفورتر شده‌اند.

 وی با تأکید بر این امر که اگر اسرائیل حمایت آمریکا را دارد ما هم حمایت خدا را داریم، افزود: عملیات طوفان الاقصی هیمنه و امنیت نظامی اسرائیل را فروپاشید و این لطف و حمایت خداوند از مسلمانان غزه و فلسطین است.

خالدالقدومی تصریح کرد: دیوار حائل که اسرائیل بیش از یک و نیم میلیارد دلار برای ساخت آن هزینه کرده بود و مجهز به پیشرفته‌ترین دوربین‌ها بود، رزمندگان غیور حماس توانستند از آن عبور کنند و صهیونیست‌ها را در عمق سرزمین‌های اشغالی غافلگیر کردند.

 وی خاطرنشان کرد: در کنار حوادث تلخ غزه و نسل‌کشی وحشیانه صهیونیست‌ها دو واقعیت شیرین که بشارت از تحولات مهم دارد را فراموش نکنیم، عملیات طوفان الاقصی دکترین امنیتی نظامی بنگوریون را که ۷۵ سال راهبرد اسرائیل بود را فروپاشید و روند روبه‌زوال این رژیم را تسریع خواهد کرد.

 نماینده حماس در جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: اسرائیل و آمریکا امروز از هر روز دیگری در جهان و حتی در میان مردم آمریکا و اروپا رسواتر و منفورتر شده‌اند. تظاهرات چندصدهزارنفری در لندن و پاریس و نیویورک و لس‌آنجلس علیه آمریکا و اسرائیل و برافراشته شدن پرچم ایران و فلسطین و حزب‌الله، حوادثی است که غربی‌ها فکرش را هم نمی‌کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار